Babysharkdutdutdut Ecesancak61 grafigi doktorundan aliyosunuz canım grafiğe göre hangi risk grubunda olduğunu söylüyorlar. Konuyla alakasız ama cinsiyetiniz bellimi
Bebegimmm_1234 Deger normal yazıyo ozaman normaldir benimde hem 2li hem 4 lü normal yazıyodu doktora düşük risk dedi