Benimde 8. Ayda sağ böbreğimde büyüme çıktı bunun kriteri varmış grande 1-2-3 seviyesi eğer 1ve 2 seviyesindeyse bişe yapmıyolarmış sağ tarafına yatma bol su iç ve idrarını tutma dedi bana doktor. Eğer 3. Seviye olursa idrar kesenden böbreğe uzanan kanala bi tel takıyolarmış idrarı taö boşaltabilmen için. Ama korkmayın hamilelikte olabiliyomuş ve sonrasında kendiliğinden geçiyomuş.