annemutlucocuk Selam kızlar, benim bebeğe mama önlüğü aldım dün, kaliteli birşey arayan varsa tavsiye ederim oioi markasının önlüğünü. silikonlu doğal yapısı var elde yıkanması da çok kolay, leke tutma derdi yok tavsiye edilir.
EsengulC annemutlucocuk önlük tutmuyor bi süre sonra bebekler hemen elleriyle çıkarıyolar maşesef eski kıyafetlerden giydirmek daha kolay oluyor bu da bi tavsiye olsun
annemutlucocuk EsengulC canım haklısın çoğunda böyle ama oioi de iyi olan taraf boyun yerine sırtta birleşen kemerleri var. önlük bebeğin boynuna rahatsızlık vermiyor ve vücutta dönmüyor. yani önlüğü çıkarma ihtiyacı hissetmiyorlar. sırf bu yüzden bile iyi ki aldım dedim.