Ben de 37+1 haftalığım benim de sürekli yürüdüğüm de vajinama agrı giriyor zonklama yaşıyorum kafası aşşagı da yani benim de agrılarım oluyor ki 38+0 da sezeryan günü aldım umarım o güne kadar erkenden gelmez ogluşum ama sizin de zaten zamanınız gelmiş korkmayın dikkatli olun 🙏🏻