Ozlemdiril zeysena_ o ne demek canım tam acıklarmısım ilk defa duydum 2 sene oldu ben sezeryan olalı sımdık nisanda bir daha olucam
Meleekk zeysena_ sezeryan sonrası böyle bir şey mi varmış 🤔🤔Hiç duymadım valla. Normal doğum sonrası rahim sarkması vs olabiliyor diye duymuştum da 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤔ben de sezeryan oldum. Nasıl oluo bu
Karacaaa zeysena_ nasıl farkettin canm yazarmisin benim ikince gebeliğim doktor hafif idrar kesesi sarkmış dedi ama dışarıdan feln bişey yok ilk norml dogumdu benim?
Selin12- zeysena_ ben 3 kere sezeryan ile doğum yaptım hiç böyle bir şey yaşamadım benim sarkmadi sezeryan da olduğunu hiç duymamıştım
zeysena_ Selin12- hastane de doğumdan sonra hemşireler sürekli geldi karnıma baskı faln yaptılar Rahmin çabuk dağılıyo dedi Sürekli geldi baskı yaptı masaj yaptılar sonra tamam dedi