Dlkkoge Dilaraa1 benimde biraz oldu ama çok değil ilk Doğumda epiduralsiz normal Doğum yapmıştım sanki çok daha çabuk kendime gelmiştim
Gurbetkusu_43 Dilaraa1 Ben yaptım canım ama hiç Ağrı olmadı bende. İstersen bi Ağrı kesici yaptır yada al. Birde baş ağrısı için filitre kahve öneriyorlar.
Gmz-aykt Dilaraa1 epidural doğum rahat ama sonrası ağrılı mi acaba ya da kişiden kişiye değişiyor mu?
Dlkkoge Dilaraa1 o an insanın gözü görmüyor bence bana en fazla yarım saat daya dayansan direk Doğuma gitcez dedi ama sanki bir dk bile dayanamıcakmışım gibi geldi belki suni sancınında çok etkisi vardı
Dilaraa1 Gmz-aykt kişiden kişiye değişiyormuş ama doğumdan çıkar çıkmaz kahve için bana bunu kimse söylemedi hala geçmedi