Bebisimgeliyorr 33+4 de 2100 du doktorum iyi dedi ben kiloluyum eşimde uzun boylu babada biraz zayıf geldi ama doktorum normal dedi doktorun dediklerine önem verin benim kaynanam da dört kilodan aşağı çocuk doğurulmaz diyor ama napayım yani karnımı açıp ağzına kaşıkla yemek sokcam halim yok o alması gerekeni alıyor siz kendinize stres yapmayın düzenli beslenin milletin ne dediği önemli değiiil ❤️