Gizem--16 24 haftalık hamileyim ve rahim ağzı kısalığı için doktorum adalat ve endol verdi Adalat kullanan var mı acaba ne zamana kadar kullandınız
Nezii Gizem--16 adalatı nasıl kullanıyorsunuz ? Etki ettimi ? Bende 23 haftalığım endol kullandım 1 tane fitik geçirmezse endolun hapını kullan dedi. Ama adalat kullanan daha fazla onu kullanmak istiyorum.
Gizem--16 Günde 3 defa kullanıyorum o hafta 34 mm gelmişti şuan 25 haftaligim 40 olmuş hala da devam ediyorum ama doktorunuza danışın bu ilaç tansiyon ilacı normalde doktorun belki uygun görmez danisin