eylulummmm Kızlar karında kahverengi çizgi kaçıncı ayda çıkar ben bugün farkettim bende oluşmuş göbeğimin altından aşağı doğru üzüldüm yaa bazılarında olmuyomus bende oldu 14 haftalığım boyle erken olan var mi
KkubraOz eylulummmm ay ben daha 6+3 teyim benim bile çıkmaya başladı göbeğimin altında belli oluyor. Diğer gebeliklerimde de çıkmıştı erkenden😂
Mrs-Turkk seri4270 bebeğim 3,5 aylık benim halaa geçmedi yaa😞hamileyken hoşuma gidiyordu ama şimdi sevmiyorummm😂
KkubraOz eylulummmm ben daha doğum yapmadım 🥰 6+3 teyim henüz çok minik🥰 ama hamile olduğumu öğrendiğimde o izden şüphelenerek test yapmıştım 😂ben açık tenliyim belki ondan o kadar erken belirmiştir bilemiyorum 😇
Seymaben eylulummmm 34+4 haftaligim bende yok o cizgi🤔 bende tam aksine o leke herkesde olmuyondiye biliyorum
eylulummmm @Seymaben evet bende herkeste olmuyo diye biliyorum ama bende çıktı ya olmaz diye düşündüm ama
eylulummmm @KkubraOz diğer gebeliklerimde çıkmıştı dediniz o yzudrn onu sordum canım onlar ne zaman geçti diye :)
KkubraOz eylulummmm pardon canım ben o ikisini kaybettim. Kaybettiğimin biri 10 haftalıktı onda da baya belirgindi ilk haftalardan çizgim. Kusura bakma ben eksik yazmış bulundum🥰
Funday35 eylulummmm ben de 27 haftalığım bugün baktım aynadan bendede çıkmaya başlamış az az neden olur ki bu