Bahar1508 Essezen aferin iyi yapmışsın bacım 😂 İnan ki gebelikte üşütmek öyle zor ki ne ilaç veriyorlar ne de başka bir şey yapıyorlar öksürünce bebeğe hic bir sıkıntısı yok ama olan anaya oluyor 2 ay öksürdüm ilaç kullanılmadığı icin üşütme ciğerlerime inmişti geçene kadar perişan oldum ama korkma bebekle alakalı bir şey olmuyor
Essezen Bahar1508 ☹️☹️ Aslında o kadar da dikkat ediyorum canım ama havalar hep bozuk 🤷🏽♀️İnşallah en kısa sürede geçer teşekkür ederim
Mehmet_fatma Bende 19 haftalık hamileyim hamileliğimin ilk haftalarında usuttum ilaç vermedikleri için evde kendimi tedavi etmeye çalıştım. 1 hafta içinde 4 kilo verip 49 kilo olmuştum. çok şükür bebeğime zararı olamadi şimdide çok şükür iyiyiz 🥰
Essezen Mehmet_fatma bende dünden beridir süt pekmez bal bol bol vitamin alıyorum ama öksürünce kasıklarım çok kötü oluyor inşallah benimki de sağ Salim geçer canım 🙏