Feyzaerturkk 13+3 deyiz doktor cinsiyeti söyledi ama bir ay sonra değişir belki dedi sizce değişir mi ??
cgnduru Feyzaerturkk değişebilir daha ileri haftalarda değişenler bile var canım bir dahaki kontrolünde netleşir diye düşünüyorum ❤
Glsh14 Feyzaerturkk benimki 11 de ve 13+5 de soyledi degismedi.su an 25 haftaligiz.ama yinede emin olman icin erken biraz daha bekle canim☺️
Sema97 Feyzaerturkk emin olarak söylediyse değişmez tabi ki ama emin değilim kız yada erkek bi ay sonra daha net dediyse değişebilir
Sema97 Feyzaerturkk hayırlı evlat olsun İnşaAllah sağlıklı olsun kız da erkek te olsa sevgisi değişmiyor 🥰😘