Kızlar ikinci dogumum olcak ilk bebeğimde mama almamıstım kızım sarılık oldu yogun bakımda bile yattı kaç gün hastanelerde maf olduk şimdi tedbirli gitmek istiyorum kızımı aptamil ve sma ile büyüttüm ama şimdi kararsız kaldım aptamil mi hipp mi hangi mamayı alıyım ?