Aslanirem ben 9.haftada oldum covidken erken dönemde coraspin kullanmaya başlamamı söyledi. 4.ayin sonuna kadar coraspin kullan dedi doktor.Herhangi bir kanama sikayetim olmayinca 32.haftaya kadar devam edelim coraspine dedi.Covidin kanı pıhtılaştırma durumundan kaynakli bebeğe giden kan akışı sekteye uğramasın hem rahim daha iyi kanlansın dedi.29 yaşındayım aslinda bazı doktorlar şart degil diyor ama bebek icin kullanmaya devam.