Kızlar adetime 4 gün vardı gittim kan verdim 0.8 çıktı negatif ,yani dün akşam çok çok hafıf leke sarımsı kahve geldi hasta oldum sandım ,ağrımda bi var bi yok ne gelen var ne giden normalde Bügün olmam gerekti regl ama olmadım ,göğsüm çok şiş ara ara sırt ağrısı bir umut bekliyorum