20+2 bugun doktor kontrolümüz vardi ozel bir hastaneye gidiyorum doktor detaylı ultrason istedi fiyati 750 tl. Cok fazla geldi bizede fiyati yaptırmak istemedik. Cocugun organları falan damarları yada bir sikintisi varsa onlar %90 kesin sonuç veriyormuş. Devlet hastanesi yapiyor bu bu ultrasonu yada kesin yaptırmam gerekir mi. Yaptıran anneler var mi kafamız karıştı ama fiyatta cok fazla geldi bize 🤔