naimegrbz geçmiş olsun canım.ben 10 haftalıkken covid geçirdim ve aşırı öksürük yaptı gıcık yaptı öksürmekten bi kaç damla kan geldi benden de dr aradım hemen sorun yok hiç endişelenme bebekte bi sorun yoktu bi kaç gün önce gördük zaten öksürmekten olmuş olabilir dedi progestan kullan sabah akşam ve yat sürekli dedi ben progestanı kaşıntıdan 4 tane kullanabildim izole sürem bitince gittim kesede biraz kanama vardı kanamanın olduğu yeri gösterdi bana 4 gün sonra yine gittim kese de hiç bi sıkıntı yok dedi. Birdaha bişey olmadı çok şükür 🙏🙏 herşey normal şuan da. Öksürürken yada büyük tuvaletini yaparken kendini çok zorlama böyle şeylere de dikkat etmek gerekiyor