Arkadaşlar biraz uzun be karışık olacak insallah anlarsiniz🤗
Ben 11 Aralık’ta düşük yaptım (kürtaj olmadım) adetim gecikti 1 şubatta adet oldum 6 şubatta bitti.15 şubatta tekrar adet oldum hamilelik beklerken kötü bir süpriz oldu 😣Neyse işte hastaneye gittim doktorum bana 2 kutu duphaston verdi 3. Gün kanamam kesildi 20 gün kullandım hiç korunmadım 2 gün önce bitti ilacım.Şimdi bembeyaz akıntım oluyor şeffaf da değil bildiğimiz beyaz yani.böyle akıntı normal mi veya hamile olabilir miyim?