kızlar 37. haftadayım bebeğim 3600 kilo ve vajinam da kafası aşağıda kanal da sizce ne zamana doğar doktorum catı muayenesi de yapmadı (devlet doktoru) 4 kilo olursa ondan sonra konuşuruz dedi doğum hakkında kanaman suyun gelirse gel dedi ama korkuyorum normal doğumdan galiba 😨 nasıl doğucak diye cok zorlanır mıyım ?🥺 suyum geldikten sonra acılmam olmazsa suni alırsam cok endişeliyim tecrübeli olanlar tecrübelerini paylaşabilir mi ? biliyorsunuz ki ne kadar korksam da devlette keyfe keder sezeryan yapmıyor ki o da zor 🤷🏻♀️