Yeso59 çok geçmiş olsun doğum şekliniz ne olursa olsun doğumla alakalı korkmayın doğumdan iki hafta sonra sanırım biz çocuk nefroloji bölümüne götürdük ultrason ile bakılıyor her iki böbrek sonraki süreçte üç ayda bir dediler ama ben ayda bir götürdüm insan korkuyor biliyorum çünkü diğer böbreği sağlam tutmak zorundayiz ara ara idrar tahlili veriyoruz enfeksiyon önemli çünkü olmaması gereken olursa hemen müdahale edilmesi gereken bir durum ne yazık ki yeme içme konusunda da şuan ek gıda da engelli hiçbir şey yok mümkün mertebe tuzla tanıştırmayi düşünmüyorum ben o kadar canınızı kesinlikle sıkmayın akıl vermek kolay ama uygulaması zor işte.. ben hala bır ümitle gidiyorum ultrasona ama ne yazık ki bebislerimiz dünyaya tek böbrek olarak gelecek ve bunun hiçbir olumsuz yanı yok bu şekilde yaşayan binlerce insan var 🙏