Denizz97 Selamlar. 20 haftalik gebeyim. Sol göğüsümün altı çok ağrıyor 2 haftadir. Nedenini bilen veya daha önce kendisine olan var mi böyle birşey
Begumergun Denizz97 valla bende 23 haftalık hamileyim aynı sorun bendede var bende nedenini bilmiyorum 🤷♀️ böyle bişey saplıyolarmış gibi oluyor bazen çok canım yanıyor
UmutsuzPolyanna Denizz97 duruunn Ben bu ağrı yüzünden kalp krizi geçiriyorum sanıp acile gittim Mide yüzünden oluyormuş arkadaşlar mdkdkd Midenizde aşırı gaz olunca yada çok yiyince olurmuş 😀😀
Ayss344 Mide baskısı olabilir . Doktor bana sık sık ama az az yememi tavsiye etti. Birden ağır yiyip yatınca benimde çok fazla oluyor😵💫
UmutsuzPolyanna Denizz97 evet zaten doktor oraya bi bastırdı içimde sanki bi şey patladı gibi oldu rahatladım 🤣