Haticekanik -Tugbaaaa- Benim çıktı ama yaptırmayı düşünmüyorum 2 li düşük riskti çünkü gerek duymuyorum
ElifPeker06 -Tugbaaaa- benimde ikili testim düşük riskli çıktı üçlü testte amniyonsentez yaptırmak istermisin dedi dr bende yoo dedim çünkü ayrıntılı ultrason vs bebekte bişey çıkmadı şükür
ElifPeker06 Haticekanik benimde öyle oldu asistan doktor ikili testin düşük dedi üçlü yaptırdım amniyonsentez yaptırmak istermisiniz dedi bende yok dedim
Haticekanik ElifPeker06 Bende öyle zaten kesin down sendromlu olacak diye bir şey yokmuş o yüzden bende gerek duymadim sonuçta her şekilde doğurucaz o çocukları Allah şifa versin diyelim yine de
Irem2veysel ElifPeker06 bnm de aynısı çıktı 2li 3 lu riskli çıktı doktorum ayrıntılı ultrason yaptı bişey çıkmadı elhamdülillah o yüzden yaptırmadım şuan 37 haftalık gebeyim minigimj sabırsızlıkla bekliyorum 🥰
-Tugbaaaa- ElifPeker06 ayrıntılı ulturasyon her hastane yapmiyor ama normal ulturasyonda birsey cikmadi