[silindi] evet canım bendede var urocare var onu yazdı doktor dün gece kullandım şuan 13 haftalık ama ileri zamanlarda sıkıntı olur erken dogumada sebep olabilir, düşüğede, yada doğuma normal zamanda olsa bile zorlastirabiliyor. Bi arkadaşım enfeksiyon yüzünden zor doğum yaptı çok dikisi var 😞 erteleme varsa bir şekilde çözüm bulmak lazim…