Talya Iyi gunler 10 haftalik hamileyim doktorum folik asit ve multivit yazmişti ilk haftalardan kullanıyorum başka bir tanıdığım doktorsa sohbet esnasında ilk aylar vitamini kullanmamam gerektiğini soyledi ne yapmalıyım siz kullandınızmı?
Deletedmom727271 Multi normalde 12.haftadan sonra verilir. İlk 3 ay folik asit kullanılır oda vitamin zaten. Doktorun bu konu hakkında bişi demedi mi canım vardır bir bildiği belki