Merhaba! Arkadaşlar bugün aile hekimine gittim tahlil sonuçlarımı gösterdim idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi monurol diye bir ilaç verdi tek kullanımlık bir toz hamileler rahatlıkla kullanabilir dedi ama yine de kafama takıldı sizler kullandınız mı