Ben tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım transferin 10. Günü beta 222 çıktı iki gün geçti bugün tekrar verdim 339 cıktı beta, doktorum tam istediğimiz gibi yükselmemiş cuma günüde bir bakalım dedi o gün belli olacak bakalım inşallah herşey normale döner🙏