Kızlar merhabalar ben şubatın 6. Adet oldum 12. Bitti agrılarım vardı kaşık sonra kasıklarım da batma ve hala batmalar devam ediyor. Martta tekrar adeti ne zaman olmam lazım ? Şubat 28 çekime diye farklılık gösterir mi ? Normal şartlar da uygulama takvimin de 6 sı yazıyor. Ben hala test yapmadım üzülmemek için. Siz ne düşüyorsunuz bu konuda ? Adetlerim hep düzenlidir