Daha önce de bu konuda başlık açtım ama çok tatmin olamadım. 35 haftalık olmak üzereyim. Bebeğim baş aşağı dönmüyor. Çok hareketli sayılmam. Yürümemin faydası olur mu? Bir diğer aklıma takılan şey de sizlerin ne zaman baş aşağı döndü? Geç dönenler yazsa özellikle çok sevinirim