Hulyaaaaa75 canim ben aritmiye hakan beye gidiyorum, bikere iltac hanıma gittim 15 haftada odaya 2 kişi aldı bi ona bi bana cevap veriyo yatırdı 30 sn baktı bakmadı cinsiyet soylermisiniz dedim allahtan oğlum şak diye açmış bacakları da erkek gibi dedi şu iyi plesenta iyi kalbi atiyo dedi bak desi gösterdi kalktım kilo sordum bakmıyoruz biz şimdi dedi.2 3 gün önce de salih beye gittim adam kendi odasında bir ultrasonla bakmadı en alt kata usg ye gönderdi röntgen çekilen yere 1 saat de orda sıra bekledim ordaki kadın guleryuzluydu yine sadece boyunu kafasını ölçtüler okadar sağolsun görmek istiyorum diye gösterdi ama doktora çıktım hi iyi ters cevaplar fln aritmi de radyoloji uzmanına yaptırcam ben ayrintiliyi 2 boyutlu bakılacak ama renkli yok 65 tl ye yaptırmıştı arkadaşım 2 3 ay önce ama kendi doktorun yazınca bakiyolar sadece galiba