Mor_papatya_ Allah razı olsun canım güzel kalbininin güzelliğini buradan hissettim 🙏 bende dava açtım ama bu hamilelik meselesi benimde kafama takıldı herkes suçlu olursun diyimce üstüne düşmeye başladım mahkeme olsa suçlu olucam onun için stresteyim 🙏 şuan ayrılmak üzere olduğum şahsiyette zor durumda kardeşinin durumu kötüymüş belki pişmandır belki bugününde yanında beni arıyordur ama iş işten geçti annesi bile şuan evladının derdinde evi ateşe versem haberleri olmaz Allah herkesin yardımcısı olsun genç yaştaki insanlara çok üzülürüm hayalleri var hevesleri var zor durum ama bende yeterince kırıldım incindim 🙏 hamileysem bile ne diye haber salıcam ki aldır der 😏