BuFi2012 Kızlar iyi akşamlar. Ben bugün taburcu oldum fakat oğlum yoğun bakımda. Crp si yüksek çıktığından. 5 gün yoğun bakımda olcağını söylediler. Dün akşam 5 gibi. 2,6 iken değer bugün sabah 7 gibi 1,7 ye düştü. Düşüşteydi yani. Gerek varmıydı sizce yoğun bakıma almaya
AresinveLeonunannesi BuFi2012 enfeksiyon anne karnındamı olusmus yoksa doğumdan sonra mı ? Çok geçmiş olsun buarada...🙏🏻