Kadercaglayan ben ilk gebeligimde yaşadım maalesef ve büyüme 2.derece olduğu için mecburen stent takıldı sonrasında çok rahatladim.bebege hicbir zararı yok kadın doğum doktorumda söyledi bunu üroloji doktoru da. Stent takmakta 10 dakikalık bir işlem zaten çok hafif bir anestezi ile anestezi bile değil aslında onunla uyutup takıyorlar 10 dakikada. Eğer takilacaksa hiç korkma taktir çünkü bu şiddetli böbrek ağrısı erken doğuma sebep oluyormuş kadın doğum doktorum öyle soyledi . Yani taktirmazsak daha çok zarar o yüzden taktiridm bende doğumda çıkardılar