Gizemyakar Arkadaşlar merhaba. Yarın 26. Haftama giricem, bugün doktorum erken doğum riskim olduğunu söyledi. Cumartesi günü rahime dikiş atalım dedi. Böyle bişey yaşayan var mı bilgi verir misiniz bana🙏