Rabiabudak Kizlar merhaba 11 haftalık hamileyim ilk gebeliğim de siveydiz yenirmi hamilelikte bilen varmı veya yediniz mi????
Mrv135 Rabiabudak İnternetten baktım da içinde taze sarımsak, kuzu eti, nohut falan varmış neden yenmesin ki? Hiçbiri zararlı şeyler değil. Çok fazla sarımsak tüketmeyin sadece tansiyon açısından.
Rabiabudak Bilge_94 evet yeşil sarımsak et ve nohut yoğurtlu bir yemek bir Antepli olarak çok severim
Mrv135 Rabiabudak Sarımsak zararlı bir şey değil ama fazlası tansiyonu etkiler. Ama pişmiş sarımsak belki öyle yapmaz.
Bilge_94 Rabiabudak ben Antep’te yaşıyorum Adanalıyım normalde öyle yemekleri severim ama hamileyken denedim çok ağır koktuğu için yiyemedim belki başka zaman yerim😊
MerveeD Rabiabudak canım bilmiyordum da söyledıgınıze göre yenilmeyeceek bir yemek degıl normalde de yogurt sarımsak et yıyoruz zaten ye merak etme bırsey olmaz