snmhsnn evet canım orası ayrı ama başında bir çocuk daha olunca maalesef sevinemiyorsun.. tek olsam bir şekilde yata kalka atlatırım ama onun için ayaklanmam gerekiyor bu da ekstra zorluyor insanı. Ne yapalım bugünümüze şükür, hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏