Dün çatı muayenesi oldum bebeğin başına değdi doktor eğer 4 gün içinde gelmezse pazar suni sancı işe olcak demişti ama her an geledebilirsin dedi bugün de ımık ımık bel ağrıları var regl ağrısı gibi karnıma arada sancı girip çıkıyor 39+2 deyim ama düzenli değil sancılar bel ağrısı hep var şuan arada geçip bi daha giriyor bebek kasılıyor bide 😂😂😂