glsmkll sizin yanlışınız olabilir mi, o vurulan iğne kanama için pluton olabilir mi? benim bildiğim bir kez vuruluyor (normalde 28.haftada ama benim erken oldu ) birde doğumdan sonra eğer bebeğin kan grubu babanın kan grubu ile aynı ile anneye birkez daha iğne yapılıyor...annenin kan grubu ile aynı ise tekrar vurulmasına gerek kalmıyor.