Kızlarr bu progestan 200 mg yumuşak kapsül fitil mi hap mı çok kafam karıştı reçete de intravajinal yazıyo ama içindeki kağıtta ağızdan alınız diyo beynim durdu ben iki gündür fitil olarak kullanıyorum bebeğime zararı olur mu çünkü lekelenmem arttı korkuyorum