Kızlar 5+3 iken hastahaneye gittm kesem 14mm dedi ama yolk sak ve embriyo izlenemedi yazmış doktor ilk gebeliğim soramadımda koekumdan bi sıkıntı var mı diye bi hafta sonra gel dedi idrar ve genel kan testi aldırdı bu cuma gidicem dokuz gün geçmiş oluyor erken mi olur haftaya mı gitsem stresten öldüm şu bi haftadır boş gebelik falan okudum duydum etkilendim korktum