Ikibebisanne
Benim de başıma geldi bebeğim 34+2 iken hastaneye gittim kontrole doktor bebeğin karın çevresi 32+2 de kalmis dedi ve kilosu da 2 kilo. Direk perinotoloji ye yönlendirdi gittim o doktor da suyu plesenta vs hiç bir yerde sıkıntı yok dedi yapısal olarak küçük bir bebek olabilir dedi. Sıkı takip altında olacağım doğuma kadar. Bebeğe kilo yapabilecek şeyleri söyledi düzenli beslenme şart flan dedi. Dediklerini uyguluyorum cuma günü yine kontrole gideceğim bakalım uyguladigim şeyler bebeğe etki ediyormu bir gelişme var mı🤷🏻♀️