Kızlar ben geçen hafta gittim 6+3 haftalıktı kesem 14mm ama yolk kesesi embriyo gözükmedi cuma 7+4 olcam cok korkuyorum normal mi ilk gebeliğim doktor hiçbir şey demedi bende sormadım saf gibi bi sıkıntı var mı diye idrar ve kan testi verdim detaylı dolık asit başlattı