Nisakaplan23 üstüne fazla oturma ayakta da fazla durma ve oraya batikon veya batikon lu suyla yıka her wc sonrasında elini sürme ben genelde fıskıyeyle yıkayıp batikon sürüyorum ıslak bırakma kurula hep bide ben ped tavsiye etmiyorum terletiyor kendim kullanmadığım bezlerden atlet vs kesip koyuyorum tek kullanımlık baya rahatlattı beni