nermin61 Merhaba hanimlar saglik ocaginda ultrason muayine varmi?Ben kayit yapdim internetden ama 5 eylul onaylanacagi yazildi boylemi olmasi gerekiyor?
deletedmom6295 nermin61 20. haftadan sonra dopplerle baktıklarını söylemişti ebe daha önce o cihazla pek duyamıyoruz dedi
nermin61 Deletedmom434 ben 18 haftalik hamileyim ama 2-3 gundur hicbiwey hiss etmiyorum agri tekmeleme filan o uzden biraz korkuyorum acaba bu normalmi?Kalp atiwini dinlemek icin oraya gidsem olurmu?
nermin61 Deletedmom434 kusura bakmayin sorularla sizi yordum ama ben internetden kayit uapdim dun yazildi 5 eylul onaylanacak saglik ocaginda.6 eylul gide bilirmiyim demek?onceden randevu almam gerekmi?Hic bilmiyorum orani ilk defa gidicem.
nermin61 Deletedmom434 evet oyle okudum bende ama geceleri saga sola donerken agrim oluyordu bazende hiss ediyodum biweyler son gunlerde uyuyorum bide sabah uyaniyorum biwey hiss etmiyorum o uzden biraz telaw etdim
nermin61 Deletedmom434 cok twk ederim Allah razi olsun🙏🙏Sabah saatlerinde gitmek daha uygun olur dimi?
Deletedmom434 deletedmom6295 cihazdan cihaza değişiyor sanırım ben 17. Haftamda gittiğimde kalp atışını duydu birde tetanozuda duyduğu gibi yaptı🤔🤷🏼♀️
nermin61 deletedmom6295 aslinda bu hafta 19 u kececek dopplerde olmasi lazim ama onu saglik ocaginda yapiyorlarmi?