Aselinkooo belirtilerden oyle dusunuyordum doktorumla cok konusmadik cinsiyet partisi yapicam diye safece kagids yazdi. Bebek sag taraftaydi surekli ve benim ve ailemin ruyasina erkek olarak geldi. 18 haftada yanilma payi varmidir acaba yurt disinda 18-20 haftada soyluyorlar bende tam 18.1 de gittim😅