Selam anneler.
Göğüs pompası arayışındayım kullanımından memnun kaldığınız bir marka veya ürün var mı ?
Philips Avent ve LASHİNOL marka genel de tercih ediliyor galiba Trendyol vs. Gibi uygulamaların yorumlarından baktığım kadarıyla ama fiyatları çok yüksek.
Siz neler tercih ettiniz ?