Cadoloz Minigim38 evet fotoda zor gorunuyor canli daha belliydi ama bakalim nasip rabbim ne zaman olsun derse o zaman insallah
bv187 Stuna bende bugün erken test yaptım tek çizgi normal kaset testte silik gibi varla yok arası . Gecikmemin 2. Günü kafam çok karışık valla kan mı versem diyorum . Ya bide bat a bi hafta kala yumurtlama gördüm geç döllenme olmuştur varsa eğer
hilalyce Stuna eğer 5 dk içinde silik çizgi çıkıyorsa hamilesiniz çünkü bende hamileliğimi silik çizgi çıktı 5 6 tane test yapmıştım sonra erken gebelik testi aldım onda biraz daha net çıkınca kan verdim ve gebe olduğumu öğrendim:)
didem_gultekin93 Stuna benimde silik çıkmıştı testi yaptım kenara koydum abdest aldım dönüp baktığımda silik bi çizgi gördüm hemen gidip kan testi verdim hamileyim🥰 inşallah sende hamilesindir🤲
Cennet-Kokulum Stuna Dikkatimi çeken bişey oldu. İkinci çizgiler gittikçe koyulaşıyor. Bence hamilesiniz. Hayırlı olsun 🌸
Stuna bv187 en güzeli kan vermek. İdrar kolayımıza geliyor tabi ama net olmuyor maalesef. İnşallah hamilesinizdir Umutsuzluğa kapılmayın🙏🏽😇
Burcuk53 Stuna Hayır daha çok yeni olduğu için gözükmez git kan ver kanda çıkar zaten sonrasında doktor sana gerekeni söyler şu an kanda gözükür doltorum ultrasonda gözükmez sonra gel demişti bana 1- 2 hafta sonra gitmiştim o zaman sadece kese gözükmüştü 🤗
Gulcingezer Stuna ooo sen baya garantiye almissin :) tebrik ederm pozitif tbki yeni oldugu icin silik