Kizilkafaa gebelikte rahim büyüdüğü için çok oluyor kasık ağrıları, benim de çok fazla ağrım oluyordu, hala da devam ediyor ağrılarım, bazen vajinamın yanlarında baskı hissi ağrı da oluyor, biraz çok yürüyünce bel ağrısı kasık ağrıları oluyor..dinlenin dinlenmekle geçmezse gidersiniz doktora