GamzeeeB Kızlar merhaba 30+5 teyiz bugün hareketleri çok sakin daha kıpır kıpır ve sert olurdu hareketleri ama bu hafta daha sakin. Bu haftalarda olan yada yaşayan var mıdır bu durumu
Suleermz GamzeeeB bende 30+2 deyim güç bakımından daha az vuruyor gibi bugün doktoruma sordum dönme yaptığı için olabilir önemli olan 2 saatte en az 10 15 kez ufak da olsa hareket etmesi dedi
Suzan-mustafa55 GamzeeeB sırtı karbondadır artık dönme hareketinde benim 31 de baş aşağı dönmüştü bebeğim koşarak hareket yokdiyegittim adam bi rahat bi hareketli meğersem ben döndüğü için hissetmemisim rahat ol
kahvesever__ GamzeeeB benim ki de öyle çok sakin hiç hareket etmiyor gibi birşey uyormuş bügün doktor kontrolüm vardı o söyledi uyor dedi 😂
GamzeeeB kahvesever__ acile gitmek istemiyorum sabredip beklicem bakalım anne olmak hep telaş hep endişe teşekkür ederim yorumunuz için :)
Deletedmom727271 Bazen sakin zamanlarında olabiliyorlar canım. Uyku halinde de oluyorlar. Doktorlar günde 10 hareket saymanız lazım der. Günde 10 hareket ediyorsa sorun yoktur. Güçlü veya değil farketmez. 🌼