mrkr Kızlar, progestronum 7 çıktı, 4 haftalık gebeyim. Doktorum sağlıklıysa tutunur dedi, ilaç yazmadı . Aynı şeyi yaşayan var mı benimle 😕 normalde bazı doktorlar ilaç yazıyormuş , lütfen yaşadıklarınızı benimle paylaşın
Papiiii mrkr doktorunu degidmelisin bence hu nasil umutsamazlik saglikliysa tutunurmuss.O zaman test vermeseydin saglikliysa test yapmasanda tutunur.Ne gerek var teste para vermeye o zaman.Hayie canim benimde progestron biraz dusukdu 10du doktor fitil verdi zaten progestronum normal bile olsa fitil almakta fayda varr.Doktoruna kıl oldm resmen