Barlas_mom Kızlar 36+3 bugün muayenem vardı nst bağlandım bebeğim 2900 kilosu 22 Mart gününe sezeryan günü verdi doktorum 🥰 çok heyecanlıyımmm 😍 sezeryan olanlardan cesaret ve iyi şeyler duymayı bekliyorum
dilek6 Barlas_mom 36+6 hafta 21 Mart benimde günüm 🌹 ama günler geçmiyor gibi aşırı heyecanlıyım 🥲😅 16 Mart a aç karnına tahlil için sabah tekrar çağırdı doktorum 🌹
Barlas_mom Anneoluyorummmm Gerçekten çok güzel bir his duygu inşallah sizin de belli olur doktorunuz günü verir 🙏🏼🥰
Barlas_mom busraaa95 Çatı muayenesi olmadım bebek baya aşağıdaymış yerleşmiş durumda dedi ama benim gebelik riskli gebelikti ilk aydan itibaren bir de hipofiz adenomum var sezeryan olmasını bende istedim 🙏🏼🥰
busraaa95 Barlas_mom Allah bağışlasın rabbim analı babalı büyütsün kolay doğumlarınız olsun insallah 🌸
2erkekannesiii Hiç korkma canım sakin ol yarım saatlik bir işlem zaten bol bol yürürsen çabuk toparlarsın
Barlas_mom 2erkekannesiii Çok heyecanlıyım kilosu falan iyi dimi o güne kadar 3 kilonun üzerine de çıkar diye düşünüyorum 🙏🏼🥰
Barlas_mom busraaa95 İnşallah ilk aydan beri bir sürü sıkıntı stres riskler hastalıklar sona geldik çok heyecanlıyım sağ sağlim sağlıkla kucağıma almak istiyorum artık 🥰🙏🏼
Merve-g Barlas_mom birşey merak ediyorum kimi görsem gün alıyor sezeryan için. Normal doğum pek görmedim bu sene. Bu tercih mi oluyor acaba zorunlu mu.
Barlas_mom Merve-g Benimkisi tercih riskli gebelik geçirdim. Hipofiz tümörüm de var ilk aydan beri sıkıntılı geçirdim normal doğumu zorlamak istemedim doktorumda uygun gördü son kararı yine bana bıraktı ama ☺️🙏🏼
Merve-g Barlas_mom anladım canım hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah. Ben daha çatı muayne olmadım 37 haftalık haftaya gidiyim diyorum o zamana kadar belki sancı filan olur da doğururum bende :)
dilek6 melekkizim_00 yaa ciddi mi 😄 aynı gün olduğum biriyle denk geldik 🌸🥰 sabah olacak ameliyatım sizin