Prenses311 ben oldum mecbur olduğu için arkadaşlarında dediği gibi mevcut olmadıkça sezaryana almıyorlar şimdi ikinci gebeliğim gittim devlete sordum ilk sezaryen olduğum için ikinciyide sezaryen olacakmisim bide kordon baglicagim için mevcut sezaryen olacak yine